www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 24 maj 2011

Beginning of the end

Ja nu börjar väl ändå slutet på den här terminen. Räknar ner mot sommarlovet! :) Det roliga är att det var vår mentor som började räkna ner. Roligt! Han vill verkligen bli av med oss haha!
Idag har Felicia Kalle så jag skall kolla på en Vårkonsert med St Olofskören klockan 19:00. Mest för att mamma är med. Det är jag och ett gäng 60+ som kollar, därav varför jag inte har det som favorit sysselsättning.
Nu skall jag göra i ordning mig!
Hoppas alla har haft en superrolig dag hittills! :)

2 kommentarer:

  1. Ja, nu börjar verkligen nedräkningen. Eller, jag räknar snarare ner så att proven kan ta slut. Har bara 2 prov och 1 redovisning kvar som jag måste göra :D
    Hoppas du får det trevligt bland de gamla ;P
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Kören har dock en medelålder på 45, så vi själva sänker medelåldern, men tack för hjälpen! ;-)

    SvaraRadera