www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 17 maj 2011

Fiskar glada blubb blubb


Nu har jag varit en duktig tjej och städat mitt akvarium. :) Tvättat ur ordentligt, rensat bort gamla växter (det är därför det är så tomt) och lite sånt. Fiskarna blev glada!
I mitt akvarium har jag just nu 2 stycken "hajar" en Silverhaj och en Regnbågshaj. De är störst. Gråa och orangea, jätte vackra! Sen har jag 3 stycken black molly, 3 übersöta randiga algätare och 2 störtsköna malar som också är algätare. Malarna är så sjukt söta, de är som sugproppar mot rutan och äter alger haha. De är väldigt små för att vara malar, någon liten sort.

Känns gött att vara back on track igen, känner mig till och med taggad inför skolan i morgon! Gött som fan!

2 kommentarer:

  1. Duktigt av dig att städa akvariumet :) <3
    Saknar dig faktiskt tjejen, vi får ta och träffas nån dag eller? =)
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Den här lördagen kanske? Om du har tid? Mitt kladdkakesug är ENORMT! xd

    SvaraRadera