www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 28 maj 2011

Bff kväll igår ♥

Tog en liten bloggpaus i går eftersom inspirationen låg på noll och då är det inte alls roligt, man har ingenting att blogga om! :P
Kvällen igår spenderades med bästavän Madde @ her house as usual. Hennes familj är så tacksam för Johan är aldrig hemma och hennes föräldrar låter oss vara i fred! :) Hihi vielen dank! Så är det inte riktigt hemma... Här råkar jag ha en lillebror som allt för ofta är hemma. Så vi brukar vara hos henne på fredagskvällarna. ;)
Mår sådär i dag, blev lite sent i går och så gick jag upp tidigt i går. Min tröja som jag hade i går luktar cider, fan att jag skall spilla allt runt omkring mig?! :P Jisses. Hanne, when will you ever learn??

Jaja nu blir det att käka middag, sova en stund och sen får vi se om jag hittar på något i kväll. ;) Känns inte jätteroligt att sitta hemma i kväll, men får se hur det blir. :) #nowplaying - min spotifylista haha. Naaaaaajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar