www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 21 maj 2011

Kladdig kaka

Har nyss kommit hem ifrån en sväng på backaplan med söta Maja! Vi fikade på Kaffé Vi och efter en stunds deal med mitt eget huvud tig jag en kladdkaka. Fast ville inte ha det först egentligen, men kunde inte bestämma mig! Hur som helst var det ett bra val. Köpte en latte också, såå gott! Har man kaffe abstinens så har man.

Nu väntar plugg och sömn. I morgon är det GÖTEBORG GALOPP som gäller, vilket innebär att jag inte kommer få något plugg gjort. Är ju Teknik inlämningen som jag måste göra. :-)
Och just det: jag lever. Tänkte bara flika in det. Ledsen om det var någon som hoppades febrilt på att jorden faktiskt skulle gå under. To bad!


Lycka till alleby tjejer i Bohus Cupen dressyren i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar