www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 14 maj 2011

Busigt!!

I går kväll sa jag ju att jag inte ville köra något tråkigt dressyrpass eller hur?
Så när Paulina skulle rida ut hängde jag på. Mysigt! Red runt Herman runt kullen, och sen raksträckan, runt fältet och hem. Det som skulle varit trav blev ofrivilligt galopp och sista raksträckan tillbaka lät jag han gå för jag hade ändå inte kunnat hålla honom. ;-)
Kul kul kul fast buuuusigt för egentligen får vi inte "flänga runt" även om det inte var så mycket som vi gjorde i somras.. *host*

Men men, Kalle blev glad och då är jag glad också! :-)

Och eftersom intresseklubben är här och intervjuar mig så tänkte jag passa på att säga att jag mockade åt Sam också. Och ... inte så mycket mer. Kollade på bästaste Fillan när hon hoppade Ross på pay n' jumpen! Fina Fillan och Duktiga Ross!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar