www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 29 maj 2011

Söndag.

Ville bara först tacka för besöksrekordet i går! 90 besökare, vilket inte händer allt för ofta! :)

Idag har jag inte ett dyft planerat, och så skall det förbli. Kalle står idag, han har gått superbra sedan i söndags! Så duktig är han, min prins. Har blivit mycket lektion den här veckan; måndag för Madde, Torsdag för Crille och I går för Crille i Vuxen 2an. Det roliga är att vi gjorde samma både torsdag och igår; skänkelvikningar på volt. Svårt är det!
Med Madde tränar vi på att göra Sluta, och det är också satans svårt. Men jag ger mig inte, det skall gå! :)


Andra tankar med dagen är väl förstås att få lite motion också. Skall ut och powerwalka 30-45 minuter tänkte jag, rider ju somsagt inte idag då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar