www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 9 maj 2011

Bye Bye Sweden


Åker till flygplatsen om 45 minuter. Är så sabla nervös så vet inte riktigt vart jag skall ta vägen! :P Usch usch. Men det kommer nog gå bra. Om jag dör vet ni ju varför i alla fall. He-he...
Tror jag har packat klart väckan, blir hysterisk då jag inte vet riktigt vad jag borde ha med mig, och jag har säkert glömt något. Kom exempelvis nyss på att jag kanske borde ha med mig tandborsten? Rätt bra. Tandkräm köper jag där.

Nej nu skall jag försöka äta frukost, och sen drar jag. Har gjort ett par få tidsinställda inlägg och bloggar jag något så blir det i så fall från något internet café. Det är dyrt att vara inne på internet i utlandet.
Och förresten;
RING ELLER SMSA INTE MIG UNDER DAGARNA MÅNDAG-TORSDAG OM DET INTE ÄR NÅGOT VÄÄÄÄLDIGT VIKTIGT, jag får betala för varje samtal/sms jag får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar