www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 18 maj 2011

Good evening!

God kväll!
Hoppas ni alla har haft en lättare dag än vad jag har haft! :) Skall ju inte klaga egentligen, har fått gjort det jag skulle och så men jag är så in i bänken trött!! Har varit trött hela dagen.
Är dock lite stolt över mig själv, eftersom jag rejsade med min teknik uppgift (slöjd/bild/teknik) till temaveckan. Var ju sjuk måndag och tisdag så idag började jag med två dagar på mig i stället för fyra. Det har gått super, har bara lite kvar! Nog den bästa uppgiften jag gjort på länge, om jag får säga det själv. (Okej, jag har fått ganska mycket hjälp av Magister Ulveson, men  i alla fall!)



Slutade frivilligt senare idag, så mamma hämtade mig klockan fyra. Vi stack till Tre Hästar och jag köpte ett par nya ridbyxor! :) Trevligt trevligt. Skall visa bild på dom någon dag hehe. Sen åkte vi direkt till stallet och jag -Kalle, Fillan -Lady och Pallis -Sam skrittade asfalten. Sen red vi en sväng i paddocken också, och stackars Pallis försökte ännu en gång lära mig att göra upphopp. FY FAN VAD DET ÄR SVÅRT!!! Får snart ett utbrott, det går ju inte!!??

1 kommentar:

  1. Håller med dig, upphopp är helt omöjligt, jag klarar verkligen inte av att göra det xd
    Träffas å fika nån dag kanske? Typ lör eller nåt? :)
    Pusseli puss<3

    SvaraRadera