www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 6 maj 2011

Sleepy sleepy

Bild ifrån .. förra lördagen?? Något sånt. Han är så fiin, min prins.
Fuck you! Tror du inte att man somnar eller?? Måste skynda till stallet nu, hoppas jag blir piggare där! Tror det bara blir lite mys idag, orkar inte mer! :( Så trist i och med att jag inte vart i stallet måndag-torsdag denna veckan och det samma kommer det bli nästa vecka då jag är i LONDON. Man får inte ta med sig hästar på planet??

Känner mig otroligt sötsugen också, aj aj! Vi får väl lösa det sen. ;)

1 kommentar:

  1. Naw, vad söta ni är :)
    Sv: Jag lovar,det är skitgott! Lax och räkor, mums säger jag bara. Vi gör egen pizza(eller vi använder sån där pizzakit då man får degen + tomatsås) så då har vi bara på 2 laxfiléer och lite räkor och ost. Smakar mums ! :D
    Puss<3

    SvaraRadera