www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 25 maj 2011

So long losers!

Red ut med Paulina-Sam och Ann Chalotte - Daily idag! Jätteroligt var det, vi red längs fältet och utforskade lite "nya" (för mig) vyer! Direkt när jag vände hemåt började Kallehesten tagga! Dumma köttkörv, inte vara så pigg! :) Han taktade över hela fältet ! Sen kom vi ut på raksträckan brevid fältet och skulle trava. Kände ju att det inte skulle gå o hålla honom så jag lät honom gå. Och han far som han hade eld i röven!! x'D "So long, suckers!!"
Vid något tillfälle så skulle Paulina sakta av Sam, de red framför oss. Och Sam tvärstannar. Kalle ner i diket på ena sidan, upp igen och sätter full fart förbi Sam! Jag hade ju ingen chans att hålla honom. Paulina "Jag rider upp framför dig!" och så kör hon om oss och stannar Sam så att Kalle också skall stanna. Puh! haha vad sägs om scan, hästen min?? :)
Neeeej inte scan. Kalle är lite busig bara! Men har fått låna en martingal utav Paulina så att han inte skall bli så stark när vi rider ut, för någonstans får man faktiskt dra gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar