www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 20 maj 2011

I want out!!

I want out - Helloween 

Dagen har varit en väldigt trött en, har varit lite för många trötta dagar det senaste tycker jag...
Började i skolan, gjorde klart mitt projekt arbete. Eller ja, det praktiska i varje fall. har fortfarande een skrivuppgift klar som jag inte hann med då jag var sjuk måndag och tisdag. Den hade jag tänkt att tråka med i kväll, eftersom jag ändå inte har något mer spännande att göra. Wunderbar! Men det gör ju ingenting om jag dör av tristess, eftersom jag ändå kommer gå under samtidigt som jorden i morgon! ;-)


Åkte ut till stallet direkt efter skolan, och där satt jag i caféet i säker två och en halv timme. Såååå trött var jag, satt o tjôta med Paulina. :-)
Sen när jag äntligen fick flyttat röven därifrån så gick jag och hestakillen upp för backen till kalhygget ett par gånger, och sen red jag barbacka en sväng i paddocken. Mysigt värre!!

Och nu sitter jag här- En fredagskväll -och gör skolarbete. I WANT OUT!! Just saying.

1 kommentar:

  1. Tack så mycker för fikadejten idag, det var jätteroligt att få träffa dig igen och prata lite =)
    Puss<3

    SvaraRadera