www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 1 maj 2011

Butterflies

Just nu känner jag allt av de små fjärilarna i magen inför premiären på Cabaré Friskolan i kärna i morgon. ;) Dels vill man ju inte glömma av replikerna, men dels så har jag ett ombyte att fixa på typ 2 minuter som måste gå otroligt jävla snabbt.. Har först en scen, sen ut medan en kort sen är, och sen in helt omgjord. Toppen! Ni kanske märker att jag sluddrar en del i texten hahahaha..

Har precis fräschat upp mig själv med en dusch och lite annat sånt mysigt, mig lukta granat äpple till 100% right now! ;) Lite såhär intresseklubben antecknar style, men whatever.

En annan sak jag har fjärilar i magen för är ju förstås London resan- Börjar ju dra ihop sig nu. I morgon är det exakt en vecka kvar tills jag stämplar in i gaten och stiger upp på ett flygplan för allra första gången i mitt liv. Folk säger att jag skall vinka till Kalle när vi flyger över honom eftersom vi startar från Säve, men känns som om jag inte kommer palla det. Kommer sitta och skaka, kanske lipa röven av mig. Fy fan!
Själva vistelsen i London kommer bli askul, men det är just flighten till och från som gör att min mage vänder sig!!


Jaja. Det löser sig. (mitt favorit uttryck förövrigt. De löser saj!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar