www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 28 maj 2011

Shoppingssugen!

Gud så taggad jag blev på att åka iväg och frossa i massa saker nu! Usch usch, hoppas den känslan försvinner snart för har inte råd att köpa någonting! Eller alltså, jag har ju pengar men det känns onödigt och köpa massa extra som man kanske egentligen inte behöver. 
Om någon är villig att ge mig ett sjukt snyggt schabrak och en bedårande tävlingskavaj så hade det varit toppen! Har redan börjat tagga inför KM i dressyr i höst, dressyrbanan är nog mer min grej tror jag. Tar lektioner för Madde Bergström och Paulina ibland, också rider jag lektion på torsdagar i Ungdoms 3an för Christel. :)

Vad är ni andra då, dresssyrnördar eller hopptöntar? :) Alla har nog en favoritgren inom ridsporten tror jag. Eller så är man en skogsmulle, vilket är lika roligt! Älskar själv att lulla i skogen barbacka när det är varmt, eller att bara vara ute och gå med hästen.
Är ute och går överhuvudtaget rätt mycket, dock själv eftersom jag föredrar att vara ute ensam. Då får jag tid att tänka och bara vara jag en stund. Vet att vissa lägger märke till det när jag plötsligt går fortare än alla andra utan att jag märker det, eller när jag sitter helt tyst och ser frånvarande ut på bussen. Jag tänker mycket, jag är en sådan person. Däremot kan det diskuteras om det är positivt eller ej. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar