www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 13 maj 2011

Oh my godness

Det var grymt längesedan jag var såhär trött, totalt däckad. Vaknade halvt tre idag, och det enda jag har gort idag vara att jag har varit på US möte på Alleby. På Söndag är det nämligen Bohuscupen Ponny på alleby, skall vara med och hjälpa till med lite saker.

Bröt totalt ihop förut, dels av en anledning men också för att jag var trött... Ingen bra dag det här, I wish i could forget it all. :(

Nej usch nu skall jag sluta deppa och sova ett par massa timmar.. I morgon blir det uteritt, för jag har inte ridit på över en vecka nu och då kanske det inte är så roligt att börja med ett dressyrpass lite random!

Godnatt.
/Trötter.


1 kommentar:

  1. Vad är det som har hänt tjejen? <3
    Hoppas ridpasset blev bra, förstår att du har näst inpå abstinens nu xd
    Puss<3

    SvaraRadera