www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 5 maj 2011

Sista cabarékvällen



Blivit mycket bilder det senaste! :) Har ännu fler som jag kommer ladda upp periodvis eftersom det tar såpass lång tid att föra över bilderna till bloggen.

Dagen har varit -- lång, och seg. Hade sovmorgon och började klockan 12, men trots att jag gick upp vid 10 har jag ändå varit sjuuukt trött hela dagen! Lång vecka, lång vecka..
Föreställningen gick bra, tappade dock bort mig lite i den sista scenen så publiken fick höra vissa repliker flera gånger. :P Tror att det berodde på att jag var så hiiiimla trött även på scen. Dock är jag himla nöjd med låten och med bandet som var superduktiga idag! :)

Kom hem vid halv nio, käkade en "GI sallad alá Grekisk lé fårrrrååst" alltså en GI sallad som var greklands inspirerad. Fårost är namnam! :)
Nu väntar en DUSCH känner mig ytterst ofräsch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar