www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 31 maj 2011

:)

Gött! Utvecklingssamtalet avklarat och jag måste nog säga att jag är lite stolt över mig själv faktiskt. Tänker faktiskt inte berätta vad jag har i betyg, om ni är väldigt intresserade får ni fråga mig personligenkanske jag svarar. ;) Tycker jag det är lite onödigt att visa exakt vad man har så .. ja.

Dagen i sig har varit seg och lite halvdepp. Tänker även här bara ge er halva delen av informationen eftersom anledningen är lite privat.  Så tråkig är jag. Men det är ju snällt att man har otroligt underbara kompisar och lärare som faktiskt upptäcker om jag är ledsen, även om det inte är så allvarligt. Bara att någon frågar om man vill prata om det hjälper faktiskt, tro det eller ej! :) Så nu är jag på bra humör igen! :)


Skall städa för mina fiskar nu, och klippa lite marsvinsklor. Och dricka kaffe. Det sistnämnda prioriterat efter som jag inte kan göra någonting innan det, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar