www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 10 maj 2011

Inlägg 2

Får väl göra ett par tidsinställde inlägg under london veckan, blir ju inte så mycket uppdatering annars :) Så börjar med den här inläggs grejen. Så får ni veta lite mer om mig! :D Om du undrar något som jag inte skrivit finns det alltid möjlighet att fråga! :)

Inlägg 1 - Presentera mig och min häst (länk)


Inlägg 2 - Min hästs dåliga och bra sidor


Inlägg 3 - Min största rädsla inom hästsport


Inlägg 4 - Favoritbilderna på min häst


Inlägg 5 - Det här finns i min ryktlåda


Inlägg 6 - Något annorlunda med min häst


Inlägg 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Det är JÄTTESVÅRT att sätta ut vad som är dåligt med sin häst, eftersom man alltid tycker att ens egna är det bästa som finns och man älskar alla sidor, även de som kan uppfattas av andra som dåliga. Men jag skall försöka!

Hans dåliga sidor är att han är bortskämd. Det är ju dock inte hans fel utan mitt. ;) Och att han kan vara lite fjompig ibland, även om detta har blivit så mycket bättre det senaste året!! En till grej är att han rusar ibland ute, då kan man inte riktigt stanna honom.
Hans BRA sidor är mängder!! Han är jätte snäll och skulle aldrig någonsin skada någon med flit. (Sparkar han så är han otroligt rädd, och då smäller det ordentligt.) Gör alltid sitt bästa och han är mycket förstående. Han märker om man är ledsen, då tröstar han en. Han vet precis vilket humör jag är på, och är jag ledsen eller till och med gråter så är han alltid där med mulen och det är som han säger; "du var inte ledsen. jag är ju här!" så gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar