www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 15 oktober 2011

Face the facts that my life rules

Goddagens! Är på släktkalas och .. pluggar? Lite arrogant kanske men det är ett måste. Min uppsats skall vara inne i morgon och jag är Inte klar. Ligger dessutom många chanser i uppsatsen till MVG vilket jag vill nå och då måste det vara en Hög kvalité vilket man inte bara kladdar ner om ni förstår.
Fick kallelsen till Högskoleprovet idag också, börjar bli lite nervös faktiskt! Vet inte riktigt varför. Det spelar ju ingen roll hur dte går på provet för det kommer ändå inte räknas någonstans men det faktum att jag antagligen kommer vara den yngsta och den ytterst ovetandes skrämmer mig lite... Min mentor tycker inte jag borde vara nervös och då borde jag inte vara det heller. Men min hjärna vill inte lyssna på det!!

Nevermind.
Ridpasset idag gick verkligen jättebra! Red lektion i Vuxen 2an för Christel och vi övade på att flytta på ovalen. Alltså skänkelvikning på en oval volt. Kalle har en tendens att vara lite stel i bogarna speciellt i vänster sida men det fick vi stretchat ut och i slutet gick han superbra stundtals! Känner dock redan av min träningsvärk i ljumskarna eftersom jag red utan stigbyglar halva passet i trav och galopp. Aoo! Men träningsvärk är en skön värk så whatever! :-) Mamma fotade så har lite bilder men eftersom jag inte har sladden med mig så får jag lägga upp dom i morgon.
Låter väl bra? Tycker jag i varje fall!

/Trötter och de sju ZzzzzZz:erna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar