www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 11 oktober 2011

Some stains dont just come out

Kom hem från KU (Kyrkans Ungdom) för en stund sen. Rätt najs att bara vara en stund med najsiga personer alltså! 

Hade utvecklingssamtal idag där vi kom fram till att jag har 'för höga krav på mig själv' vilket jag helt och hållet håller med om. Har undvikit att skicka in min livscykelanalys för att jag inte tyckte den blev bra och jag är besviken på mig själv att jag inte gjorde den bättre. Men jag får väl inse faktum och skicka in den i alla fall...

På Torsdag är det Gymnasiemässan som gäller och jag har ingen aning om vart jag vill gå. Funderar på Göteborgs Tekniska Gymnasium eller något annat liknande. Men har ingen aning om vilken linje jag vill gå... Enda jag vet är att jag inte vill gå på ett hästgymnasium eftersom jag är rädd för att tröttna helt enkelt. Det är det värsta som skulle kunna hända; tröttna på ridning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar