www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 3 oktober 2011

Förkovrar mig i studier

Aj aj aj... vet ju att det är dumt att 'vila ögonen' efter skolan och där stöp jag. Hade tänk att gå till stallet vid fyra halv fem men så somnade jag? Fuck you, han får stå i alla fall idag eftersom han blev vaccinerad. Men i alla fall, så irriterande! Måste lägga mig tidigt idag... Tycker ändå jag sover ganska bra på natten men det är klart att man kanske skulle kunna lägga sig lite tidigare... hehe.

Tror jag skall vara en duktig elev och så att säga förkovra mig i studier närmaste timmen. Har maaassa att göra som jag inte riktigt orkar ta tag i. Tyskan till exempel. Tyska är ett jävulens språk, den jädra grammatiken och den allt annat än logiska stavningen gör det himla svårt alltså.. Inte min starka sida! Ligger på mitt stackars lilla ynkliga G och där lär det väl stanna. Skall inte läsa tyska i gymnasiet! Antar jag... Hinner säkert ändra mig både en och två gånger på den fronten men just nu är det min inre 'tyskahater' som dominerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar