www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 31 oktober 2011

Städtants varning..? :o

Jag är i städartagen! Idag har jag (hitills) rensat mitt skrivbord som skall ut efter ett X antal års trogen tjänst. Det har funkat bra om man bortser från lådorna som gav upp förrförra året eller till och med ännu tidigare. Så nu är det adios och goodbye som gäller. Dock står ju mina kära firrar på skrivbordet så jag måste köpa ett bord eller liknande till dom.

Fick tillbaka min laddare nu för en stund sedan. Tragiskt men sant;  jag är datorberoende... Dock används datorn faktiskt mer till att lyssna på musik än att faktiskt göra saker.. Heh!
Om en stund åker jag och Bff Mungo till stallet. Jag skall rida och hon ville fota och eventuellt åka lite hästis så det blir nog bra. :-)

Nu skall jag fortsätta med det jag gjorde innan jag fastnade vid datorn; ingenting
See ya'll!


BFF på bild <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar