www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 20 oktober 2011

Yesterday

Yesterday, all my troubles seemed so far away...

Jisses. Ännu en dag snart över och jag kom nyss hem från stallet! Red lektion för Mikael i U3an med Kalle. Bråkade ganska mycket jag och hästen men tillslut släppte han riktigt bra och då kände man att det ändå var värt det! Det är det allra allra bästa med att rida, när det klickar och man känner att jag och hästen är ett för ett kort stund. Heligt! 
Nu blir det plugg och middag, inte för att jag orkar plugga men tyvärr är detta ett måste och måsten är något man generellt måste göra. Klurig mening men det får vara så.

Har hamnat inne i en Beatles period, är helt stuck! Önskar så mycket att jag kunde åka tillbaka till 60 talet, deras riktiga glansdagar och uppleva detta under live! Detta är ju inte möjligt tyvärr, och det finns ingen chans i världen att se dem nu eftersom de dels är splittrade, och dels så har två av dem tragiskt gått bort...
RIP John Lennon
RIP George Harrison

John blev skjuten av ett fan och George gick bort i cancer... God bless you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar