www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 23 oktober 2011

Take a sad song and make it better

God kväll läsare!
Blev inte mycket till uppdatering på bloggen idag, men jag ursäktar mig med att jag håller på med ett musikaliskt projekt. Till min hjälp haver jag min älskade gitarr (en Gibson Les Paul jr) och ett Piano. I am gonna say no more...

Kalle har stått idag, duktig pålle har gått så bra hela veckan så nu fick han traska i hagen hela dagen! Har ju varit okej väder idag också. (såg så ut i alla fall, har inte stigit utanför dörren på hela dagen *host*)
Så länge det inte regnar är det fullt med massa happyfejs inom och utom mig så att säga! 
Vad som dock inte gör mig lika munter är att helgen är slut. Igen. Den gick nått så satans fort... Varför??? Ny skolvecka med en maaaassa prov och inlämningar som jag inte riktigt har lust att plugga till... It sucks at the moment. Det enda positiva är att det snart är looooov!! iLikeItAlotSoToSpeakIfYouKnowWhatiMeanMuhahahahaMuhahhaMuhhaha

Nej nu skall jag sova. Sweet dreams, natti natti eller bara Godnatt. Shit the same! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar