www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 4 oktober 2011

Tisdag 4 Oktober

Ursäktar för sjut dålig uppdatering, har inte varit hemma idag över huvud taget sedan jag lämnade da haus i morse. Slutade tjugo över tre och åkte hem direkt till Madde. Bakade bullar, för som ni kanske vet är det KANELBULLENS DAG idag! Tog med dom och gjorde kyrkligt folk glads på KU! :-) Ilikeem' all!
 Filmkväll stod på schemat och det stod mellan Shrek 3, Ice Age 2, någon typ den fula ankungen eller The Eye. Det blev the Eye, och ni kan tro att jag febrilt försökte få oss att kolla på Shrek alltså!! Är INTE mycket för skräckfilmer, inte alls faktiskt. Satt mellan David och Madde, fick många konstiga blickar från David när jag satt och småskrek samtidigt som jag höll för ögonen. Aint blaming him!! 

Slänger in en Song Of the Day också när jag ändå är på G!
Mason Musso - I still Love you
#teamMusso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar