www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 24 oktober 2011

Måndag 24 Oktober

Ännu en dag med liten uppdatering. Jisses, jag har för mycket saker att göra. Konstant. Ogillar att klaga för det borde jag inte göra eftersom jag har välsignats med ack så många fina underbara saker som tar tid -Kalle exempelvis! Min lilla ängel!

Slutade självmant en timme senare i skolan idag, jag och Madde 'snodde' Anders nycklar och stack bort till Musiken och lirade en stund. Håller på att lära henne spela och det är roligt nu när hon kan lite mer så vi kan jamma tillsammans! Like! Är inte riktigt samma sak att sitta hemma själv med gitarren även om det är roligt det med. Musik är ack så underbart, dont you think?

Sen blev det stallet, men jag red inte för jag hann inte helt enkelt. Kolsvart och kalt ute och manegerna upptagna. Maddes mor körde mig dessutom både dit och hem så hann inte vänta på att lektionerna skulle sluta. Men mycket gos och borstning blev det i alla fall!



Slänger in en Song Of Tha Day också.
Obessed with Paul McCartney, John Lennon, George Harrison n' Ringo Starr
The Beatles - Help

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar