www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 13 oktober 2011

Randon test

Vad föredrar du?


1. Häst eller ponny?
- Häst

2. Dressyr eller hoppning?
- Dressyr
 
3. Fux, brun, skäck, svart, skäck eller skimmel?
- Skimmel. 

4. Briar eller Flippan?
- Båda! Även om Briar är vackrare

5. Fullblod eller kallblod?
- Korsning!

6. Varmblod eller halvblod?
- Båda
7. Uteritt eller ridpass i ridhus/padock?
- Beror på vilket humör jag och hästen är på!
Favorit..

1. Favoritras?
- Arab

2. Favoritsyssla i stallet?
- Bara vara!
3. Favoritkändis i hästvärlden?
- Rolf Göran Bengtsson
4. Favorithäst i hästvärlden?
- Kalle!
5. Favoritridlärare?
- Tycker inte om att favorisera ridlärare.

6. Favoritponnyn i ditt liv?
-  Tina tror jag faktiskt, mysig dam!
 
7. Favorithästen i ditt liv?
- Kalle såklart!

7 Erfarenheter

1. Hur många gånger har du blivit avslängd?
- Ingen tror jag det har alltid varit mitt fel

2. Hur många gånger har du ramlat av?
- Många!
3. Har du ridit en hingst?
- Nej
4. Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod?
- Yes, underbara hästar!
 
5. Hur många gånger har du skämt ut dig för någon som kan jättemycket om hästar?
- Haha måånga
6. Har du någonsinn blivit jagad av en häst?
- Nej

7. Har du någonsinn varit med om en ridolycka?
- Nej thank god no
10 Hästfrågor

1. Vilken färg har du på dina ridbyxor?
-  De som jag använder mest är svarta
2. Har du ridstövlar eller ridskor?
- Ridskor

3. Vad är din favorithäst för ras?
- Korsning connermara/arab
4. Använder du chaps?
- Ja men inte senaste veckan mina gick sönder... Dumma!
5. Vad har du för storlek på din hjälm?
- 59
6. Hur högt har du hoppat?
- Hoppar sällan men 70 kanske

7. Hur många priser har du sammanlagt?
- Har bara clearround rosetter
8. Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10
- Kan man välja att inte svara på den frågan?
9. Är hästar ditt liv?
- Always been always will!
10. Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar?
-Haha yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar