www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 26 oktober 2011

Onsdag 26 Oktober

God eftermiddag lads!Hoppas ni har haft en bra dag hitills. Kom hem från skolan för 35 minuter sedan och nu har jag ätit. (caresquare)
Hade världens roligaste SO lektioner idag! För vi hade ingen SO!! Wohoo!!
Det kom ett gäng från Musikprogrammet på MimersHus och lirade lite för oss; full uppsättning med PA, mickar, gitarrer -you name it. Grymma var dom, synd bara att vi som publik var rätt tråkiga.. De förtjänade bättre! ;) Hade redovisning i Svenskan också idag, om årets nobelpristagare i litteratur. Gick .. sådär. Var klar och så men var svårt att hitta vad hans texter handlade om tycker jag. Inte mitt livs bästa redovisning men det var OK.

Nu blir det att duscha och fixa sig lite kanske och på återträffsfest med konfirmandgruppen! Jag konfirmerade mig ju som ni antagligen vet i Juli (med världens bästa grupp!) och nu skall vi ha en återträff. I like! Skall bli roligt att se alla igen! 

Mamma tar Kalle idag, han skall tömköras och det tycker han är roligt! det är dessutom helfestligt att springa fort oh länge så att den som kör honom blir andfådd och trött. Jättekul! Nej men han är jätteduktig verkligen, och det är bra för honom. :)

Bilden? Nej den har inte med något av det här att göra -men den ger mig bra vibbar. Fotad i London i maj detta året. Big ben om någon inte ser det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar